1. Anda rasa anda hot?
sejuk. tiap kali nk tidur cover kaki n seluruh body ngan selimut. tiap kali keluar hostel kena pakai jaket berbagai... asek hujan je sekarang.
sejuk. tiap kali nk tidur cover kaki n seluruh body ngan selimut. tiap kali keluar hostel kena pakai jaket berbagai... asek hujan je sekarang.
2. Upload gambar kegemaran anda.

3. Kenapa anda suka gambar ini?
daku kelihatan seperti ade style la.. heheh...
4. Bila kali terakhir makan pizza.
makan SVARRO ke PAPA JOHNS? kena check resit nihh.. x ingt daku..
5. Lagu terkahir yang anda dengar.
Backstreet boys. I'll never break your heart. sory. aku old skool sket.

3. Kenapa anda suka gambar ini?
daku kelihatan seperti ade style la.. heheh...
4. Bila kali terakhir makan pizza.
makan SVARRO ke PAPA JOHNS? kena check resit nihh.. x ingt daku..
5. Lagu terkahir yang anda dengar.
Backstreet boys. I'll never break your heart. sory. aku old skool sket.
6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
a)'cuba' utk salin nota bio.
b) dengar lagu through my nokia 3310 classic.
a)'cuba' utk salin nota bio.
b) dengar lagu through my nokia 3310 classic.
7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dengan panggilan apa?
ntah. klu ade org bg nickname yg syok, i'll update this post.
8. Tag lagi 6 orang.
1. 1n2d sebab dia tak pernah update blog dia
2. pinky-eiqa sebab dia ade blog n dia duduk kat moscow
3. najwa(kmj) sbb dia kwn daku laa
4. neda mamat sbb dia ex-pen-pal saya
5. ms.Shh sbb dia minat heechul
6. emperor sebab dia tension dengan periksa skang.
9. Siapa no 1 pada anda?
baru kenal masa sampai kat moscow ni.
10. Orang no 3 ada hubungan dengan siapa2?
hubungan dengan saya? kite kan kawan. itu satu hubungan juga kan?
11. Kata sesuatu berkenaan orang no 5.
saya telah menanam parasit di gelar 'super junior' dlm dirinya.. muahaha!!
12. Bagaimana pula dengan no 4?
dah lama tak jumpa
13. Siapakah orang no 2?
sangat hebat menyanyi... sangat merdu suaranya....
14. Pesanan kepada no 6.
ingat daku dlm doamu. byk duit belanja daku. aku hanya punya kamu. dikau satu dlm seribu.
alamak.. jiwangs la pula~
syg,aku dah 2 kli buat laaa..huhuhu..
ReplyDeletehaha... xramai baca blog aku so org yg kena slalunyer org yg sama.. haha... xnk wat xpe.. nadia tak kisah~~ =)
ReplyDelete