Thursday, June 25, 2009

little appreciation


Peraturan:

Kena letak award ni di blog
Bagi award ni kepada 10 blogger yang rapat dengan anda atau yang mempunyai taraf kekacakan iras-iras C.Ronaldo yang baru berpindah ke Real Madrid atau yang anda suka/minat atau yang anda senangi dan memberi inspirasi kepada anda
Memberitahu penerima award ni dengan memberikan komen di blog mereka
Berdasarkan prestasi mereka yang cemerlang dalam membawakan watak masing-masing kami di sini akan menganugerahkan mereka dengan award yang telah dicopy-paste dari blog Naqqib Saffari.Dengan itu,menjemput adindanya untuk menyampaikan award ini.Calon-calonnya ialah:


  1. mae-hemay (sekelas tyme form 2)

  2. liLy-aliaS (sekelas tyme form 3)

  3. oJa-rahim (sekelas tyme form 4)

  4. sol-sabri (sekelas tyme form 5)

  5. allysha-tan (sekelas kat RSMU)

  6. takde 10 org.. mahap la..

Ucapan:


terasa macam baru semalam je start blog ni. Kenyataannya, aku start buat blog ni lebih kurang 1bulan++ lepas belajar kat Russia. 1 kelebihan duduk kat bilik ialah boleh layari internet tanpa batasan, 24jam sehari pun boleh. Syarat2nye: laptop kena la tahan, bil kena la bayar. Objektif cipta blog ni, untuk mengingatkan aku pasal kenangan silam, apa yang pernah aku buat, kenangan tercipta sepanjang hidup kat sini. Kadang2 blog ni macam diari pun ade juga. Kadang2 bila baca blog orang lain, rasa macam blog aku ni takdelah berinformasi sangat. Sekadar kongsi cerita dan perasaan je. haha! apa2 pun, azam tahun baru(semester baru) aku untuk blog aku adalah untuk menulis cerita yg menarik, tertarik, dan memang the bom dan lain2(belum habis pk lagi).. sekian, terima kasiiihhhhhhhhhh.....

No comments:

Post a Comment