Saturday, June 5, 2010

nokia 3310C.. not relevant to the post

untuk menjadikan hari ini lebih produktif, sy telah membuat keputusan untuk menyenaraikan segala perkara yang perlu di selak, di belek, di baca, di hafal untuk exam akan datang...


1. BIO:
  • cestode masih blum selesai. sila semak segala host, life cycle, ciri2 cacing2 ini..
  • ontogenesis juga masih belum selesai. tajuk ini kelihatan seperti pendek jadi sy pandang rendah tajuk ini.. haha..
  • dua2 perkara di atas perlu di selesaikan menjelang isnin ni.. jadi tolong la baca sampai habis sebelum tidur hari ini ya!!
  • 21 Jun ni exam bio!!
2. HISTO:
  • colloq 2 pun tak habis2 lg semenjak 2 minggu lepas.. apa nak jadi ni nadia... l.c.t, cartilage, bone, muscle, nervous tissue.. pagi tadi dh habis baca dh sume ni tp.. revision balik after settle BIO k..
  • colloq 3. tak habis lukis lg slide2 sensory organ ngan cardiovascular system. habis kan lukis semua slide2 dan baca teori juga. kalau boleh nak settle semua histo menjelang selasa. tp, macam impossible jer??
  • yakin boleh. nadia boleh!!
3. CHEM:
  • habiskan buat semua 'contoh2' cumulative 4 yg ade dlm tangan..
  • hafal segala formula untuk amino acid, fatty acid dan byk lg.. SERIUS byk lg!
  • harap dpt settle cumulative 4 hari rabu ni laaa... tolong la Ya ALLAH!!
  • kena study utk credit test juga. rasa2 macam hari jumaat ni jer?? gila kentang la~~
4. RUSSIAN:
  • credit test hari rabu nihh.. tak taw ape tema nyer.. isnin nanti pastikan tanya dengan Svetlana...
5. LATIN:
  • wahhhh... clinical terminology blum abes lg ni.. praktis, praktis, praktis...! hafal, hafal, hafal..! tolong lah.. tak maw fail subjek ini. BOSAN dah! hari khamis ni nak repeat clinical terminologi.
  • 16 Jun ni exam latin!!
6. ANATOMY:
  • bila agaknya colloq terakhir untuk CNS? kullikov tak bagitaw pun.. bila hari terakhir kelas pun tak taw lagi. hari isnin? khamis? next isnin? pastu dh start periksa dh.. takkan masih ada kelas kot.. tolonglaahhh.. orang dah tak sabar nak bercuti.. =p
so, tahun ni ade 2 exam.. tp, banyak lagi kredit yang tak settle.. nasib baikla exam bio tu lambat sket. ada la lg seminggu utk study.. fuhhhhhh~~

jom kte cuba utk dpt empat 'pyat' lagi tahun ni.. saya mahu buat mak abah bangga. doakan sy..!

ini gambar rawak.
sy rasa macam nk lari dr kehidupan sekarang. sbb sgt stress+sedeyh+tension.. tak sabar nk balik msia.. makan makanan msia. makan byk2 fastfood. jumpa kwn2 lama. tengok wayang. g kajang.. huhu..


LARI..!!!

No comments:

Post a Comment