Friday, August 16, 2013

Jalan2 Raya Bersama!

Tahun ni ramai betul rakan2 yang nak mendirikan masjid.. Umur dah meningkat. Semua pun dah dewasa.. Aku je yang still macam ni lagi.. Haha... Sabar je laaa..

Eh, tadi nak tulis pasal raya apsal boleh off topic pula ni? 
Okay, nak dijadikan cerita... kami berenam pergi beraya, makan lemang makan pizza, makan yee mee, makan cake secret recipe, makan puding caramel, memang syiokkk habis lah! 
Tengok gambar la best sikit kan. 
Tak payah nak tulis macam2.. 
Tengoklah tengok~

Ni rumah cik bakal doktor. Aku sorang je yang tak habis belajar lagi.. 
Umah aku kecil jer, takde benda nk tunjuk. Tunjuk bantal sofa ngan dinding je la. Jangan marah. Hehe..


Ni rumah cik accountant. Dia dok banglo so rumah dia la yang paling besar skali. Siap ade kolam renang lagi. Lepak umah dia mmg best la sebab dapat mandi kolam... Muahaha... Yessssshhh~~!


Ni rumah ibu kucing @ cik pharmacist.. Tengah tunggu nak masuk keje lagi ni. Takpe laa, raya puas2 dulu.. Lepas raya ni masuk kerja. Kerja kuat2 okayyyh..


Ni rumah cik interior designer. Nanti kalau dah ade rumah sendiri boleh laaa minta dia design for free.. Haha... Kalau tak free pun, murah2 sket lah yer.. :P


Ni rumah cik bakal nak g UK. Haha.. Nak sambung masters ke phd ke, aku pun lupa.. 
Mari bersalam-salaman, minta duit raya.. 


Aku dan si meow


Pantun 4 kerat:
Apabila si gadis datang berkunjung,
elok terletak hai si baju kurung,
ayunya wajah, mancungnya hidung,
cantik sungguh si intan payung 

Lepas korang dah kahwin, tak dapat dah la nak jalan-jalan raya macam ni. I will miss this. Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Anyways, Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin. 
Love you all!

No comments:

Post a Comment